EVO7 SUPPLEMENT

EVO7 ORIGINAL UNTUK LEMAH TENAGA BATIN

5 Gejala Mati Pucuk Yang Perlu Anda Tahu

5 Gejala Mati Pucuk Yang Perlu Anda Tahu


Dalam artikel kami kali ini, kami akan membincangkan lima tanda yang menunjukkan bahawa anda sedang mengambil berat tentang kesihatan batin anda.

Keinginan untuk mempunyai anak selalunya menjadi perbincangan di kalangan pasangan yang telah berkahwin dan ahli keluarga mereka.


mati pucuk

Setiap pasangan suami isteri mempunyai rancangan mereka sendiri tentang bila masa yang sesuai untuk mendapatkan zuriat, tetapi terdapat pasangan yang telah mencuba berkali-kali tetapi gagal. Pelbagai faktor boleh menyebabkan ia tidak berlaku.

Kemungkinan bahawa si suami mengalami masalah mati pucuk adalah antara sebab yang paling kerap disebutkan. Apakah cara seseorang boleh mengetahui tanda-tanda mati pucuk? Jom kita bincangkan lima tanda mati pucuk yang perlu anda ketahui.


Apa maksudnya Mati Pucuk?

Apabila bahagian zakar lelaki terangsang atau sedang melakukan aktiviti seksual, ia tidak lagi boleh menegang seperti biasa. Ini dipanggil mati pucuk. Dikenali sebagai tenaga batin yang lemah, ia adalah salah satu isu yang paling ditakuti oleh lelaki.

Sistem-sistem dalam tubuh lelaki, termasuk sistem saraf periferi, sistem saraf pusat, sistem pembuluh darah dan hormon, akan mula berfungsi untuk mengalirkan darah ke bahagian zakar apabila lelaki ingin mendapatkan ketegangan.

Namun, masalah zakar lelaki seperti masalah ereksi, orgasme dan ejakulasi akan timbul apabila salah satu daripada sistem tersebut mengalami masalah dan tidak lagi berfungsi dengan baik.


Apa yang boleh menyebabkan mati pucuk?

Ramai orang menganggap bahawa masalah ini akan muncul apabila mereka berumur empat puluh tahun ke atas, tetapi beberapa kajian menunjukkan bahawa banyak lelaki mengalami tanda mati pucuk pada umur bawah empat puluh tahun.

Sebenarnya, gangguan aliran darah yang lancar berlaku apabila terdapat halangan dalam bahagian pembuluh darah. Oleh itu, zakarnya tidak dapat mencapai tahap ereksi yang normal. Masalah mati pucuk boleh disebabkan oleh beberapa faktor berikut:


1. Gangguan emosi dan mental

Lelaki mempunyai hormon yang terjejas apabila mereka menghadapi masalah kesihatan mental. Zakar boleh terjejas negatif oleh masalah mental seperti tekanan kerja, kemurungan, kegelisahan dan PTSD.


C. Penyakit Kronik dan Penyakit Saluran Darah

Saluran darah ke kawasan pembuluh darah adalah penting untuk mencapai tahap ketegangan yang terbaik. Walau bagaimanapun, penyakit kronik seperti tekanan darah tinggi, kanser prostat, atau penyakit buah pinggang boleh menyebabkan saluran darah tersumbat.


B. Apabila Bahagian Zakar Tercedera

Kecederaan yang melibatkan bahagian zakar boleh membawa kepada kerosakan saraf tertentu jika anda tidak berhati-hati. Risiko mati pucuk akan meningkat apabila kerosakan tersebut tidak boleh dirawat.

Selain itu, melakukan onani juga boleh merosakkan urat dan saraf di sekeliling zakar anda. Oleh itu, jika anda ingin mengelakkan mati pucuk, anda harus berhenti melakukan onani.


A. Penyalahgunaan Alkohol

Dadah tidak memberi kesan positif kepada kesihatan seseorang. Mati pucuk boleh disebabkan oleh penyalahgunaan dadah yang berlebihan, seperti ganja dan kokain.


Apa yang dimaksudkan dengan mati pucuk?

Supaya anda boleh merawat masalah mati pucuk pada peringkat awal, anda perlu mengetahui punca mati pucuk. Tanda-tanda mati pucuk adalah seperti berikut:

Apabila anda ingin berhubungan seksual, anda mengalami kesukaran untuk menengangkan zakar anda.

Zakar anda tidak mampu mengekalkan ketegangan yang normal semasa hubungan seksual.

Pada waktu anda bangun dari tidur, zakar anda tidak lagi mengeras apabila anda sedang tidur atau tertekan.

Selepas enam bulan, gejala kekal.

Apabila anda menunjukkan tanda-tanda ini, anda harus mengkaji semula aktiviti harian anda, keadaan fizikal dan mental anda, dan tabiat buruk yang anda lakukan dengan kerap, seperti merokok.

Ini adalah semua yang anda perlu tahu tentang mati pucuk. Anda harus menjalani gaya hidup yang sihat untuk mengelakkan masalah ini.

Ingat bahawa kesihatan mental dan fizikal mempunyai kesan ke atas masalah mati pucuk. Melalui link ini, anda juga boleh mendapatkan suplemen yang berkesan untuk mengekalkan kesihatan anda.



 EVO7 UBAT LEMAH TENAGA BATIN



EVO7 100% HERBA UNTUK LEMAH BATIN LELAKI DAN KENCING MANIS


ZAKAR TIDAK TEGANG SECARA NORMAL 

KURANG TERANGSANG

KURANG KEYAKINAN UNTUK SENGGAMA 

ZAKAR LAMBAT KERAS



GUNALAH EVO 7 SUPPLEMENT PRODUK HERBA SEBAGAI ALTERNATIF RAWATAN PENYAKIT 3 SERANGKAI DAN MATI PUCUK.


Tidak perlu malu untuk berubat.

GUNAKAN UBAT EVO 7 ORIGINAL UNTUK IKHTIAR MASALAH ANDA.


HERBA TRIBULUS YANG MEMBANTU MENAMBAH HORMON LELAKI, MENINGKAT RANGSANGAN DAN MELANCAR PERJALANAN DARAH DAN MENJADI IKHTIAR TERBAIK UNTUK TENAGA BATIN ANDA.


DAPATKAN EVO7 HERBA TULEN DENGAN STICKER HOLOGRAM DENGAN KAMI - PASTIKAN ASLI 


EVO7 MEMBANTU  DALAM MERAWAT GEJALA BERIKUT :


1. LEMAH TENAGA BATIN
2. MATI PUCUK
3. TIADA NAFSU
4. KURANG TEGANG 
5. TIDAK TAHAN LAMA

 

*CARA MAKAN:
   LETAKAN BAWAH LIDAH SEHINGGA CAIR DAN MINUM BANYAK AIR.
   UNTUK PERMULAAN CUKUP SEPARUH SACHET SEHARI.
   JIKA BADAN SERASI BOLEHLAH SATU SACHET SEHARI.
   AMBIL SELANG 2 HARI ATAU MENGIKUT KEPERLUAN



WASAP SAYA SEKARANG