EVO7 SUPPLEMENT

EVO7 ORIGINAL UNTUK LEMAH TENAGA BATIN

5 Tanda Mati Pucuk Yang Perlu Anda Ambil Tahu

5 Tanda Mati Pucuk Yang Perlu Anda Ambil Tahu


Artikel kami kali ini membincangkan lima tanda mati pucuk yang perlu diambil kira oleh semua orang yang mengambil berat tentang kesihatan batin mereka.

Apabila seseorang berkahwin dan mempunyai rumah tangga yang sah, keinginan untuk mempunyai anak akan selalu menjadi perbincangan di kalangan pasangan dan ahli keluarga mereka.

Setiap pasangan suami isteri mempunyai rancangan mereka sendiri tentang bila masa terbaik untuk mendapatkan zuriat, tetapi terdapat pasangan yang telah mencuba berkali-kali tetapi gagal. Pelbagai faktor boleh menghalang ia daripada berlaku.

Kebarangkalian bahawa pasangan itu mengalami masalah mati pucuk adalah antara faktor yang paling kerap disebutkan. Bagaimanakah seseorang boleh mengesan tanda-tanda mati pucuk? Kita boleh bercakap tentang lima tanda mati pucuk yang perlu anda ketahui.


Apa sebenarnya Mati Pucuk?

Ia dipanggil mati pucuk apabila bahagian zakar lelaki tidak lagi boleh menegang seperti biasa apabila terangsang atau melakukan aktiviti seksual. Dikenali sebagai kelemahan tenaga batin, ia adalah antara isu yang paling ditakuti oleh lelaki.

Sistem dalam tubuh lelaki, termasuk sistem saraf periferi, sistem saraf pusat, sistem pembuluh darah dan hormon, akan mula berfungsi untuk mengalirkan darah ke bahagian zakar apabila lelaki ingin mendapatkan ketegangan.

Namun, apabila salah satu daripada sistem ini mengalami masalah dan tidak lagi berfungsi dengan baik, ia akan menyebabkan masalah zakar lelaki seperti masalah dalam ereksi, orgasme, atau ejakulasi.


Apakah yang menyebabkan mati pucuk?

Ramai orang menyangka bahawa masalah ini akan muncul apabila mereka berumur empat puluh tahun ke atas, tetapi beberapa kajian menunjukkan bahawa banyak lelaki mengalami tanda mati pucuk pada umur bawah empat puluh tahun.

Sebenarnya, aliran darah yang lancar terganggu apabila terdapat halangan dalam salah satu bahagian pembuluh darah. Oleh itu, zakarnya tidak dapat mencapai tahap ereksi biasa. Faktor-faktor berikut boleh menyebabkan mati pucuk:


B. gangguan mental dan emosi

Lelaki mengalami masalah kesihatan mental yang menjejaskan hormon mereka. Masalah mental seperti tekanan kerja, kemurungan, kegelisahan dan PTSD boleh memberi kesan negatif kepada zakar.


A. Penyakit Kronik dan Masalah Saluran Darah

Saluran darah ke kawasan pembuluh darah adalah penting untuk mencapai tahap ketegangan yang ideal. Walau bagaimanapun, penyakit kronik seperti tekanan darah tinggi, kanser prostat, atau penyakit buah pinggang akan menyebabkan saluran darah tersumbat.


A. Kecederaan Pada Zakar

Kecederaan bahagian zakar boleh menyebabkan kerosakan saraf tertentu jika anda tidak berhati-hati. Risiko mati pucuk meningkat apabila kerosakan tidak boleh diubati.

Tambahan pula, onani boleh merosakkan urat dan saraf di sekeliling zakar anda. Untuk mengelakkan mati pucuk, hentikan onani.


Penyalahgunaan Narkotik

Dadah tidak memberi kesan positif kepada keadaan fizikal anda. Mati pucuk adalah hasil daripada penyalahgunaan dadah berlebihan, seperti ganja dan kokain.


Apakah ciri-ciri mati pucuk?

Untuk memudahkan rawatan pada peringkat awal, anda perlu mengetahui punca mati pucuk. Tanda-tanda mati pucuk ialah:

Anda menghadapi kesukaran untuk menengangkan zakar anda apabila anda ingin berhubungan seks.

Zakar anda tidak dapat mengekalkan tahap ketegangan yang normal semasa aktiviti seksual.

Apabila anda bangun dari tidur, zakar anda tidak lagi mengeras apabila anda sedang tidur.

Selepas enam bulan, gejala tidak hilang.

Apabila anda menunjukkan tanda-tanda ini, anda harus mempertimbangkan semula aktiviti harian anda, keadaan fizikal dan mental anda, dan tabiat buruk seperti merokok dan sebagainya.

Ini adalah semua perkara yang anda perlu tahu tentang masalah mati pucuk. Anda harus menjalani gaya hidup yang sihat jika anda mahu masalah ini tidak berlaku.

Ingat bahawa kesihatan mental dan fizikal adalah penting untuk masalah mati pucuk. Selain itu, anda boleh mendapatkan suplemen yang berkesan untuk mengekalkan kesihatan anda melalui link ini.



DAPATKAN EVO7 HERBA TULEN DENGAN STICKER HOLOGRAM DENGAN KAMI - PASTIKAN ASLI 


EVO7 MEMBANTU  DALAM MERAWAT GEJALA BERIKUT :


1. LEMAH TENAGA BATIN
2. MATI PUCUK
3. TIADA NAFSU
4. KURANG TEGANG 
5. TIDAK TAHAN LAMA

 


*CARA MAKAN:
   LETAKAN BAWAH LIDAH SEHINGGA CAIR DAN MINUM BANYAK AIR.
   UNTUK PERMULAAN CUKUP SEPARUH SACHET SEHARI.
   JIKA BADAN SERASI BOLEHLAH SATU SACHET SEHARI.
   AMBIL SELANG 2 HARI ATAU MENGIKUT KEPERLUAN



WASAP SAYA SEKARANG